مسجد جامع امام حسین(ع) شهر اندیشه

لیست موضوعی کتابخانه

راهنمای کامل رفتار با کودک

معرفی کوتاه:تربیت درست فرزندان، مسئولیت اصلی والدین است تا به ارزش واقعی فرزندان خود پی ببرند و بدانند که کودک آنها یک انسان واقعی است، ولی کوچک، ضعیف و ناتوان. او دارای سرمایه‌های بزرگ انسانی است که باید به تدریج استعدادهای درونی‌اش شکوفا شود. باید به کودکان یاد داد آنها می‌توانند از آنچه فکر می‌کنند، بهتر عمل کنند. در این کتاب یکی از مهم‌ترین وظایف والدین که توجه کامل به پرورش عواطف و رفتار کودکان است، طی 4 بخش مورد بحث قرار گرفته است. فعالیت‌هایی که در این کتاب ذکر شده سبب تثبیت و ظهور هویت کودک شده، شخصیت او را استوار و پرصلابت می‌سازد. مهم‌ترین نکات رفتار با کودکان، 12 راز سادة مادر واقعی بودن، شش مرحله برای کمک به فرزندان تا به خودش اتکا کند، سه راه برای داشتن روابط قوی، دو راه سریع برای تشویق نقاط قوت فرزندتان، و شش مرحلة ساده برای افزایش صداقت در کودکانمان.

برای مطالعه به کتابخانه مسجد جامع امام حسین (ع) مراجعه نمایید.کتابخانه مسجد جامع امام حسین (ع) شامل 15700 جلد کتاب می باشد.

درب پشتی مسجد جامع امام حسین(ع)   65345990  و65351080  داخلی 4

 

https://telegram.me/masjed_128


 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۰
مسجد جامع امام حسین(ع)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی