مسجد جامع امام حسین(ع) شهر اندیشه

لیست موضوعی کتابخانه

, "رویکردی روان‏شناختی است و به مسأله تربیت کودک در خانواده و توصیه‏هایی به والدینن میپردازد. در این نوشتار سعی شده است مراحل مختلف رشد و تربیت کودک از زمان بارداری و پس از آن مورد بحث و بررسی قرار گیرد و اموری که باید در رشد و تربیت کودک مورد توجه والدین قرار داشته باشد؛ به تجزیه و تحلیل روانشناختی گذارده میشود. از این رو نگارنده به بررسی عوامل رشد جسمی کودک و بهداشت تغذیه او پرداخته میپردازد و تأثیر شیر مادر و رژیم غذایی مناسب برای کودکان را بررسی می‏نماید. در ادامه نویسنده به نیازهای روانی کودک از قبیل خواب و بازی کودکان اشاره میکند و دستوراتی روانشناختی در این زمینه میدهد. کنترل رفتار کودک , مقابله با کودک‏آزاری , آسیب‏شناسی خشونت علیه کودکان، تربیت اخلاقی، رشد عاطفی کودک و رعایت اعتدال در برخورد با کودک از دیگر مباحثی است که از منظر روانشناختی به آنها پرداخته شده است."

 

برای مطالعه به کتابخانه مسجد جامع امام حسین (ع) مراجعه نمایید.کتابخانه مسجد جامع امام حسین (ع) شامل 15700 جلد کتاب می باشد.

درب پشتی مسجد جامع امام حسین(ع)   65345990  و65351080  داخلی 4

 

https://telegram.me/masjed_128

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۰
مسجد جامع امام حسین(ع)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی