مسجد جامع امام حسین(ع) شهر اندیشه

لیست موضوعی کتابخانه
شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۳۲ ق.ظ

راه اندازی پورتال آموزش بازی سازی

پورتال ارائه محتوای آموزشی بازی‌سازی راه‌اندازی شد و ماهانه صد ساعت محتوای آموزشی در پورتال "آکادمی بازی" در دسترس کاربران قرار می گیرد.
به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نسخه آزمایشی پورتال اینترنتی "آکادمی بازی" (Game Academy) با هدف ارایه انواع محتوای آموزشی و تخصصی در حوزه بازی‌سازی آغاز به کار کرد و قرار است ماهانه 100 ساعت محتوای آموزشی در این سامانه درج شود.
 
این پورتال که با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به بهره‌برداری می‌رسد، قرار است به مرجعی برای ارایه محتوای آموزشی در حوزه بازی‌سازی تبدیل شود.در حال حاضر 100 ساعت محتوای آموزشی در زمینه‌های مختلف در این پورتال وجود دارد که به رایگان قابل تماشا یا دریافت هستند.
 
علاوه بر این، 300 ساعت محتوای آموزشی اختصاصی و بسیار باکیفیت نیز ساخته شده است که پس از سپری شدن دوره آزمایشی به سامانه اضافه خواهد شد. در دوره آزمایشی که نهایتا 2 ماه به طول خواهد انجامید، کاربران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه ایراد یا نقص فنی به پست الکترونیکی hemayat@ircg.irاطلاع دهند.
 
گفتنی است؛ پورتال آکادمی بازی از طریق آدرس irgda.com هم‌اکنون در دسترس بوده و تمام محتوای آن به‌صورت رایگان قابل استفاده است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۰
مسجد جامع امام حسین(ع)

بازی

بازی سازی

برنامه نویسی

پورتال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی