مسجد جامع امام حسین(ع) شهر اندیشه

لیست موضوعی کتابخانه
چهارشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۳۷ ق.ظ

بدون serial number برنامه هایتان را رجیستر کنید

حتما تا کنون با نرم افزار هایی کار کرده اید که باید برای کار دائم با آنها و حذف محدودیت زمانی آنها را ثبت دائم کنید.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،اکثر اوقات شما میتوانید به راحتی به سریال  یا کیجن و یا کرک نرم افزار ها دسترسی پیدا کنید و آن را ثبت کنید.
 
اما اگر به سریال نرم افزار دسترسی نداشته باشید و مجبور به استفاده از دموی نرم افزار یا حالت آزمایش آن باشید حتما برای کار با آن با مشکل مواجه خواهید شد.

در این گزارش نحوه رجیستر کردن برنامه ها بدون serial number را به شما آموزش می دهیم.

برای شروع کار مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

گام 1
قبل از هرکاری باید از رجیستری یک پشتیبان بگیرید برای این کار در Run عبارت Regedit  را تایپ کرده و دکمه ی Ok را بزنید در بالای پنجره ی باز شده از منوی File گزینه  Export را انتخاب کنید و برای Save کردن کل رجیستری در قسمت Export  range  گزینه All  را انتخاب کنید و نام فایل آن را before انتخاب کرده و در درایو C ذخیره کنید.

گام 2
بعد از ذخیره ی کل رجیستری،یک برنامه مانند Wimamp یا هر برنامه دلخواه دیگری را نصب کنید تا تغییرات را در رجیستری مشاهده کنید.بعد از نصب یک برنامه دوباره به رجیستری رفته و تمامی کارهای گفته شده را مجددا انجام دهید و تنها در پایان عبارت After را برای فایل خود در نظر بگیرید و در درایو  C ذخیره کنید.

گام 3
در این مرحله Cmd  اجرا کنید.برای این کار در محیط Run عبارت Cmd را تایپ کنید و با دستور C: وارد درایو C شوید و دستور زیر را در آن تایپ کنید:

fc c:\before.reg c:\after.reg>change.txt

گام 4
به درایو C رفته و فایل change.txt را باز کنید.در اینجا همه تغییرات را با ستاره جدا،جدا مشخص شده است.برای اینکه راحت تر به فایلی که در آن تغییر ایجاد شده است برسید به رجیستری رفته و در بالای پنجره منوی Edit را باز کنید و روی گزینه  Find کلیک کنید.

برای دیدن تغییراتی که در یک فایل ایجاد شده باید در هر قسمتی که در فایل Chang.txt است را با قرار دادن در یک خط در Find  what  وارد کنید.بعد از چند ثانیه فایلی که در آن تغییر ایجاد شده است را مشاهده خواهید کرد.
 
نحوه ی رجیستری کردن برنامه ها
با انجام مراحل گفته شده با تغییراتی که در فایل Chang ثبت شده است و با کمی جستجو با Find،رجیستری فایلی که کرک شدن یا کرک نشدن برنامه را نشان می دهد پیدا کنید.

نکته:بسیاری از برنامه ها برای نشان دادن کرک شدن یا نشدن،آن ها را در یک فایل با عدد صفر نشان می دهند که به معنی کرک شدن برنامه است و برای کرک نشدن برنامه عدد یک به کار برده می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۴
مسجد جامع امام حسین(ع)

بدون سریال نامبر

خانه دیجیتال

رجیستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی